پرسپولیس برای قهرمانی باید حتما استقلال را شکست دهد 
101144
 شاه محمدی: متخلفین فساد باید مادام العمر محروم شوند
04 خرداد 1403 18:47
 آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس اعتقاد دارد اگر فدراسیون عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد باید از همین‌الان  و در 3هفته پایانی لیگ استارت بزند تا هیچ اتفاقی در قهرمانی و سقوط تیمی رخ ندهد.جمشید شاه محمدی  مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان در هفته پیش‌رو گفت: پرسپولیس بازی بسیار سختی در پیش دارد .

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس اعتقاد دارد اگر فدراسیون عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد باید از همین‌الان و در 3هفته پایانی لیگ استارت بزند تا هیچ اتفاقی در قهرمانی و سقوط تیمی رخ ندهد.جمشید شاه محمدی مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان در هفته پیش‌رو گفت: پرسپولیس بازی بسیار سختی در پیش دارد . استقلال خوزستان در حال سقوط است و برای اینکه در لیگ بماند باید حتماً از این بازی امتیاز بگیرد. برای همین من عقیده دارم استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس یک بازی انتحاری را به نمایش می‌گذارد. البته باید بگویم تیم استقلال خوزستان به هدایت پور موسوی خوب فوتبال می‌کند ولی متأسفانه نتوانسته خوب نتیجه بگیرد. همان‌قدر که پرسپولیس در صدر جدول با استقلال رقابت سختی برای قهرمانی دارد تیم استقلال خوزستان هم برای بقا باید با تیم‌های نساجی، فولاد و نفت آبادان و حتی پیکان مبارزه کند تا بتواند در لیگ بماند. حال با تمام این اوصاف باید بگویم بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان نه‌تنها سخت است بلکه در تعیین سرنوشت چند تیم به‌خصوص خود پرسپولیس تأثیرگذار است. پرسپولیس باید برای باقی ماندن در کورس قهرمانی استقلال خوزستان را شکست دهد. برای همین من عقیده دارم پرسپولیس باید درهمان نیمه اول کار آبی پوشان اهوازی را تمام کند.

شاه محمدی در ادامه در مورد اینکه استقلال با باز بازی کردن این موقعیت را به پرسپولیس می‌دهد تا راحت‌تر بازی کند و برنده این دیار حساس باشد گفت: دقیقاً همین‌طور است هر تیم که مقابل پرسپولیس باز بازی کند و یا به عبارتی مقابل پرسپولیس فوتبال کند محکوم‌به شکست است. پرسپولیس بازیکنانی دارد که به‌خوبی یک برابر یک را بر می‌داند. از سوی دیگر به‌خوبی موقعیت‌سازی می‌کنند و با بازیکنانی مثل آل کثیر و اورونوف به گل می‌رسند . برای همین من عقیده دارم استقلال اهواز ابتدا سعی می‌کند که گل نخورد و بعد گل بزند. بالاخره یک امتیاز هم برای این تیم یک امتیاز است و شاید همین یک امتیاز این تیم را نجات دهد اما پرسپولیس از این بازی خانگی در حضور هوادارانش فقط برد می‌خواهد و همین کار اهوازی‌ها را سخت‌تر خواهد کرد.

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس در ادامه در خصوص عیسی آل کثیر و نوسانات این بازیکن گفت: عیسی متأسفانه امسال چالش‌های زیادی داشت. ابتدا به آن صورت از پرسپولیس رفت بعد به دلایل مسائل مالی سپاهان ابتدا اجازه بازی نداشت بعد هم که اجازه بازی گرفت نیمکت نشین شد و در آخر هم نیم‌فصل به پرسپولیس برگشت. تمام این مسائل دست‌به‌دست هم داد تا او آن کیفیت سابق را نداشته باشد و همین باعث نوسان او شد. من عقیده دارم عیسی باید روانشناس می‌گرفت تا بتواند مشکلات را هضم کند تا بتواند بهتر بازی کند. از سوی دیگر باید بگویم او با اورونوف زیاد خوب نیست و اختلاف را می‌توان بین این دو نفر دید. متأسفانه این مشکل‌ساز می‌شود. این دو بازیکن باید خودخواهی را کنار بگذارند تا پرسپولیس ضربه نخورد.

شاه محمدی در ادامه در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت: از اینکه پرسپولیس و حتی استقلال به لیگ نخبگان راه پیداکرده‌اند بسیار خرسندم اما کار در این رقابت‌ها خیلی سخت است. دیگر مثل سال‌های گذشته نیست. پرسپولیس و استقلال باید بازیکنان خوبی جذب کنند تا موفق باشند. تیم‌های عربی بازیکنان بزرگ و ستاره جذب می‌کنند و همین کار تیم‌های ایرانی را سخت می‌کند و من می‌ترسم اگر به‌خوبی تقویت نشوند چه‌بسا از گروه خودشان هم بالا نیایند مثل سال گذشته که پرسپولیس به مشکل خورد.

شاه محمدی در ادامه خصوص فساد در فوتبال و اتفاقات رخ داده گفت: متأسفانه این روزها خبرهای خوبی در مورد فوتبال شنیده نمی‌شود. زمان ما فساد بیشتر بر روی سکوها بود تا داخل زمین و یا باشگاه‌ها. آن موقع نهایتاً تماشاگران شرط‌بندی می‌کردند اما الان متأسفانه فساد تا عمق فوتبال نفوذ کرده است. به نظر من باید با عاملان فساد سخت‌ترین و شدیدترین برخورد را انجام دهند. حتی الان باید در 3 هفته پایانی به‌دقت مسابقات را رصد کنند. یکی از فسادهای بزرگ در فوتبال دوپینگ است. فدراسیون اگر قصد مبارزه با فساد دارد باید در این سه هفته از تمام تیم‌ها و بازیکنان به‌صورت رند‌م تست دوپینگ بگیرد. از سوی دیگر نظارت بر داوری‌ها باید بیشتر باشد. باید نظارت نامحسوس بر روی مدیران و باشگاه‌ها از طریق پلیس فتا داشته باشند تا مبادا اتفاقی رخ دهد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها